moibonita

Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

THE WINNER TAKES IT ALL'

Av Nadine - 5 januari 2013 20:32

Trots att jag nyser, hostar, snorar och fryser och vartannat så har denna dagen varit himla mysig <3

Tidigare idag efter lite städning så kom Mari & Lilla M på besök.
Fick mysa med henne på avstånd, blev en liten sångstund och acapellasjungande.
Det gick hem hos den lilla damen och hon delade generöst ut leende efter leende <3

När Mari gick kom mamma efter ett tag. Hon hade också köpt en iPad så vi satt och gjorde den iordning, laddade hem appar och fixade olika inställningar.

Bjöd mamma på middag också, våran grymt goda kycklingwok gryta med kokosmjölk och heta kryddor!
Mysigt att sitta flera vid middagsbordet, skratta och prata massa trams :)
Älskar min lilla mamma <3

Ska snart bege mig över till min granne/Bunnybee Mari ;D
Vi ska se på Mamma Mia, sjunga högt och vackert till alla låtarna och äta massa gott!
Våra män är iväg och agerar bartenders för kvällen så det blir ladies night på 22B!

Glass står högst upp på listan för min torra, rassliga hals ;(
Ska nog överraska med något smarrigt ;)

Hörs senare!

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards