moibonita

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

HEART OF CHRISTMAS

Av Nadine - 20 december 2012 13:44

Igår var jag, mamma, mina två systrar & min systerdotter i St Nokolai Kyrka för att höra Magnus Carlsson sjunga julmusik.
Hans konsert hette änglarnas tid, (Heart of christmas när han är på turné i England)

Vi fick bästa platserna i kyrkan och fick mycket ögonkontakt med honom.
Syrran som är stormförtjust i honom gigglade till i hela kroppen när hon mötte hans blick..
Hon är så jävla söt ;)
- såååååg du!??? Han kollade på mig så länge, han är sååååå snygg!!!!

Jag kan ju förstå varför han är så omtyckt utav alla.
Vilken otroligt charmig, ödmjuk & varm människa. Och vilken röst!!!!
Tror att alla fick gåshud när han sjöng Ave Maria, helt magiskt!!

Han avslutade konserten med min favorit jullåt, Oh Helga Natt!
Och då kunde det inte bli bättre.
Bara sitta där med sin älskade familj och njuta, känna lycka över detta ögonblicket!

Efteråt signerade han skivor, affischer och delade ut kramar.
Min systerdotter hade med sig en Barbados affisch (10 år gammal) fylld med bandets autografer.
När hon bad honom signera den så log han med varje muskel i hela ansiktet.
Vilken karriär han har haft/har!

Jag köpte en julskiva där han signerade; till en ängel...
Och sin autograf på.
Och fick två stycken singlar på köpet!
Så generöst.. :D

Den kvällen var toppen och den ska jag minnas lääänge ;)
(älskar er mina änglar)

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards