moibonita

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Nadine - 19 december 2012 13:31

Så här fint blev mitt hår!
Ljust & fint, himla nöjd!! :D

Om några timmar är det dags för julshow i kyrkan.
Änglarnas tid med Magnus Carlsson!
Kommer att bli sååå mysigt!
Också får man träffa mamma, sina två systrar & sin systerdotter, kan det bli bättre? ;)
(bilder kommer ikväll)

Nu ska jag mysa med min Lucifer innan jag ska iväg på ett ärende.

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 19 december 2012 04:01

Min frisör hade inte tid innan jul så jag tar saken i egna händer ;)
Bort med den fula utväxten, äntligen!

Klippte tom mina egna toppar, va gör det om det är lite hackigt? ;)
Kanske blir en ny trend, aja jag är inte så pjallig. Det är ju bara lite hår..

Resultatet får ni se imorgon när håret är torrt & stylat.
Ligger i min stooora tomma säng nu och ska äntligen sova, godnatt på er!

(Änglarnas tid imorgon, äntligen!!)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards