moibonita

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Nadine - 11 december 2012 13:27

Detta måste vara det roligaste spelet som finns att ha till sin mobil!
Jag är ju ett stort fan utav Simpsons innan så det är ju så perfekt för mig!

Har inte kommit så långt ännu, är på level 11.
Håller på att designa om mitt springfield nu så om ni kikar in och vill bli granne med mig så är det under ombyggnad ;)
Jag heter nadinejennifer där.
Ett perfekt spel när man har en stund över.

Strax iväg till jobbet (14-22,15) och sen när jag kommer hem ska jag pärla lite jularmband som jag tänkte ha till försäljning :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 11 december 2012 01:35

Då har nästan hela denna dagen gått och om två timmar landar min älskade i Mexico där klockan är lite i fyra på eftermiddagen.
Min eftermiddag å andra sidan har spenderats med min fina vän och hennes dotter.
Vi har kämpat oss fram i snön och haft en riktig girlday ;)
Första stopp blev kinabuffé, brukar få ont i magen när jag äter den mäktiga maten men idag var det bara gott gott gott!

Jag köpte en ursnygg svart klänning på HM, väldigt olikt mig att välja den men både jag & snäckan instämde om att detta var mitt nya jag.

Klassisk vacker tyllklänning i smickrande passform och med en svart dragkedja på ryggen.
Till den ska jag matcha med ett tunt skärp i midjan, hög uppsatt knut och blodrött nagellack till.

Fick köpt en julklapp till en liten ängel som ännu växer och blir stor i mammas mage (min systers tredje barn med sin sambo).

Och självklart stannade vi inom hemmakväll på vägen hem och köpte godis & julmust.
Lite julagodis när man packar in julklappar är aldrig fel ;)

(saknar min hubby)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards