moibonita

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Nadine - 9 december 2012 14:50

Gissa om min syster blev glad när vi berättade att vi skulle ta tåget över till köpenhamn!
Köpenhamns tivoli har varje år en stor julmarknad, fullt med bodar & massa gott!
Vi åt en himla god grillad kycklingmacka med massa grönsaker.
Självklart blev det varmchoklad till det!
Och som efterrätt lite senare; belgisk våffla med mjukglass & chokolaaade ;)

Massa mys hela kvällen lång, skratt & fotograferande.
Min mobil är full utav vackra små hus med julkulor & ljus!
Allt var sååå vackert!
Rekommenderar verkligen alla att åka över dit och känna julen!

Jag köpte två stycken nya pepparkaksformer, en ängel & en pepparkaksgubbe.
Sen så hittade jag en perfekt liten jultomtekruka till min hyacint.
Väntar bara på att den ska blomma ut så att det luktar jul i hela lägenheten!

(älskar er så himla mycket mina finaste änglar)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards