moibonita

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Nadine - 25 december 2012 01:18

Hemma sedan några timmar tillbaka från julmys hemma hos min syster med familj!

Har haft det så otroligt mysigt och gott ;) mumsig god julmat och massvis med choklad & gosig!
Kommer inte att kunna äta på ett helt dygn nu så mätt jag är :D

Har fått så många fina julklappar, visar några utav dom.
En chokladfontän, belgisk våffeljärn, mysfilt, presentkort, vackert armband, smyckesask som min systerdotter gjort med en skyddsängel inuti.
Porträttfoto på min systerdotters son och ett brev från min systerdotter där hon skrev att hon älskade mig bl.a
Med stavfel, älskade unge <3 hon har växt upp så snabbt..

Även Lucifer fick massa leksaker som han blev väldigt förtjust i.
Det ligger kattmynta i vissa utav dom (katter älskar det) och han slet, kasta upp dom i luften och betedde sig som en liten tiger.

Nu ligger jag i soffan med min nya mysfilt och tänker på min älskade familj! Fantastiska människor!
Änglarna i mitt liv.

Om tre dagar kommer äntligen min älskling hem, saknade honom så..
Dessa fjorton dagarna har känts som flera månader... Tufft att vara ifrån sin livs kärlek.. Men snart är han min igen.
*glad förväntansfull tjej*

Nu blir det godnatt & sovgott för min del. :)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards