moibonita

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Nadine - 20 december 2012 13:47

Sitter på bussen nu för att möta upp min äldsta systerdotter & hennes snart treåriga son.
Vi ska shoppa lite julklappar, träffa tomten och äta middag!
Otroligt mysigt!!!
Snart framme, längtar såååå!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 20 december 2012 13:44

Igår var jag, mamma, mina två systrar & min systerdotter i St Nokolai Kyrka för att höra Magnus Carlsson sjunga julmusik.
Hans konsert hette änglarnas tid, (Heart of christmas när han är på turné i England)

Vi fick bästa platserna i kyrkan och fick mycket ögonkontakt med honom.
Syrran som är stormförtjust i honom gigglade till i hela kroppen när hon mötte hans blick..
Hon är så jävla söt ;)
- såååååg du!??? Han kollade på mig så länge, han är sååååå snygg!!!!

Jag kan ju förstå varför han är så omtyckt utav alla.
Vilken otroligt charmig, ödmjuk & varm människa. Och vilken röst!!!!
Tror att alla fick gåshud när han sjöng Ave Maria, helt magiskt!!

Han avslutade konserten med min favorit jullåt, Oh Helga Natt!
Och då kunde det inte bli bättre.
Bara sitta där med sin älskade familj och njuta, känna lycka över detta ögonblicket!

Efteråt signerade han skivor, affischer och delade ut kramar.
Min systerdotter hade med sig en Barbados affisch (10 år gammal) fylld med bandets autografer.
När hon bad honom signera den så log han med varje muskel i hela ansiktet.
Vilken karriär han har haft/har!

Jag köpte en julskiva där han signerade; till en ängel...
Och sin autograf på.
Och fick två stycken singlar på köpet!
Så generöst.. :D

Den kvällen var toppen och den ska jag minnas lääänge ;)
(älskar er mina änglar)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards