moibonita

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Nadine - 4 december 2012 11:46

Mysfrukost med nybakade tekakor, apelsinjuice och lite frukt framför tv:n.

Kollar just nu på projekt runway all stars och drömmer mig bort bland klänningar, färgexplosioner och smycken!

Appråpå smycken..
Fick ett mail ifrån två stycken företag om att min & mammas beställning var på väg.
Det var snabbt packat med tanke på att vi beställde det igår ;)

Måste hitta någon smyckesförvaring till alla mina färdiga armband.
Något vitt & shabby chict skulle passa perfekt!
Får åka in till min favvoaffär nästa vecka och se om jag hittar något som passar perfekt!

'Light up the darkness'-


Av Nadine - 4 december 2012 11:15

På väg till mataffären igår kunde jag inte tänka på något annat än hur fantastiskt vackert det är när snön ligger på marken.

Vitt,vitt,vitt överallt.
Så många minnen som väcks till liv.
Barndomsminne som gör sig synliga.
Minnen med min älskade familj, ovärdeliga minnen.

Jag kommer nog att ha mobilen full utav snö, ljus & pyntbilder när vintern är slut ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards