moibonita

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Nadine - 10 december 2012 12:10

Nu ska jag traska ner till stan med Mari & Lilla M.
Får ju passa på när all snön ligger så fint på marken.
Det är verkligen supermysigt ute nu :)

Hörs senare!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 10 december 2012 06:12

Har precis kysst min älskade hejdå i dörröppningen.
Kändes i hela hjärtat när dörren stängdes och jag insåg att nästa gång jag ser hans vackra ansikte är om sjutton dagar, den tjugosjunde december.
En hel evighet dit...
Försökte hålla tårarna tillbaka, men några föll ner långs min kind.

(älskar dig så otroligt mycket A)

Nu ska jag mysa ner i soffan med mysfilten och kolla lite tv innan jag somnar.
Det blev bara tre timmars sömn inatt så jag behöver några extra för att jag ska orka med allt jag ska göra idag.
Berättar mer sen, blev så himla trött nu.

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards