moibonita

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Nadine - 8 december 2012 14:41

Sitter äntligen på bussen på väg till Malmö för att möta upp min syster.
Ska ju ha en riktig mysdag tillsammans med mamma, pojkvän och syster <3

Vädret är riktigt kanon idag!
Klarblå himmel & ingen blåst.
Idealiskt för vårat lilla äventyr.

Kommer antagligen att ta en massa bilder så några utav de hamnar nog här ikväll!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 8 december 2012 01:29

Nu är allting fixat inför morgondagen!

Nikon är laddad & myskoftan ligger på byrån bredvid resten utav outfiten.
Biljetter är fixade och jag längtar som ett litet barn!
Har verkligen sett fram emot morgondagens äventyr ett bra tag nu ;)
Hade gärna velat berätta men det är en hemlighet, än så länge iallafall hyshhh...
Jag, mamma & killen ska ju överraska min syster med ett litet äventyr imorgon.
Det förtjänar hon!

Så mer om det får ni reda på imorgon.
Det enda vi har berättat för henne är att hon ska klä sig varmt och vara så underbart glad som hon brukar vara!

Hoppas på snö, vad annars ;)

På måndag åker ju A utomlands så det gäller att ta vara på dagarna.
Sen har jag sjutton ensamma dagar utan honom :/ kommer att bli så tufft ;(

Börjar klia lite i ögonen nu efter att ha varit uppe sedan sju imorse så det blir godnatt för mig nu.
Även för Lucifer som ligger så nära det bara går och kurrar som ett helt ånglok.
Så mycket kärlek i en sådan liten kropp!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards