moibonita

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Nadine - 31 december 2012 19:27

Man kan väl alltid hoppas....

Hade varit fint om man hade vunnit på alla bingospelen.
En iPhone 5, nya möbler & 25 000!
Helst hade jag velat vinna 25 000, då hade en stor dröm gått i uppfyllelse!
Vinner jag så berättar jag ;)

Ps. Köpte två lotter, så har man lite bättre odds.Ds

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 31 december 2012 19:01

Årets sista helg detta året har spenderats med släkten på min mans sida!
I lördags var vi hos svärfar och firade jul :D
Kalkon till middag & julklappar till efterrätt ;)
Fick ett underbart god Dolce & Gabbana parfymset utav min svärfar med sambo.
Mycket skratt & mycket skoj tillsammans, min svåger, Mari & Lilla M var självklart oxå med!
Så det blev bebismys den kvällen oxå

Igår var det dags att fira jul hemma hos min svärmor.
Det bjöds på julmat & annat gott!
Fick himla fina julklappar där med.

(har tydligen varit jävligt snäll detta året om man summerar ihop mina tre Julfirande)

Av hjärtat fick jag bl.a en lavendelila adidas träningslinne (resten är hemligt)
Utav Mari med familj fick jag bl.a en svart stor ljuslykta, exakt den som jag tyckte var så fiiiin på Vellingeblomman när vi var där för någon vecka sedan.
Fick även ett par suveräna touchvantar som man kan använda till sin touchskärm utan problem!
Gött, slipper jag smsa och frysa samtidigt ;)
Utav A mamma fick jag två stycken presentkort som kommer att ge mig en toppenkväll!!
Biokort & middag på A9 i Trelleborg!
Mari fick likadant så vi ska ha en riktigt mysig tjejkväll tillsammans någon dag längre fram!

En riktig toppenhelg med andra ord!
Kombinerad med jobb & elva timmarsömn på tre nätter!
Inte konstigt att halsen känns svullen och kroppen är seg..
Så en lugn & mysig hemmakväll blir det idag!
Och jag klagar inte ;)

Gott Nytt År på er allihopa som läser detta!
Nu ska jag äta ris,curry,wok & kyckling.
Lucifer får räkor idag, fint ska det va!!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards