moibonita

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

VINTAGE DREAMS

Av Nadine - 13 december 2012 01:31

Försöker just nu i skrivandes stund googla runt på nätet efter unika och speciella julklappar.
För mig är det de roligaste med julen.
Att få springa runt som en tok, butik efter butik, trängas bland gatorna för att få hitta just den där perfekta julklappen.
Man vill ge något oväntat men ändå så önskat om denne hade vetat om det.

Googlade på 'vintage' och fick upp fler sökalternativ än vad jag någonsin skulle kunna kolla igenom under min livstid.

Fastnade speciellt för denna sidan;
www.grandpa.se charmigt namn eller hur?
De har ett härligt sortiment, allt från inredningsdetaljer i vintagestuk till varma höstkappor.

Nästa gång jag ska besöka den goa staden (Göteborg) så ska jag kika in i deras butik där.

Blir kanske även några julklappar till mig, vem vet?

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards