moibonita

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

THANX HUN

Av Nadine - 3 december 2012 01:06

Fördelen med att ha sin närmsta vän som granne måste vara att man kan ses bara sådär på mindre än en minut.
Som när man får ett sms där det står;
"Ses i källaren?"
Så man tar på sig skor, tar nycklarna i handen och går ner en trappa, struntar i om man har pyjamas eller onepiece på sig ;)

Hjälpte henne med att samla ihop säkert tjugo kilo ren & torr tvätt!
Men det var inte därför jag skulle komma ner ;)
Det var för att hon hade köpt en present till mig <3

Ni kan få se utsidan, insidan är endast för mina ögon.
Undrar ni vad jag fick så får ni fråga när vi ses ;)
Den var iallafall himla söt och den är så typisk jag :D

Tycker att det är så himla underbart när ens familj och vänner på olika sätt visar med olika ting hur mycket de vet om en.
Och hur mycket de älskar en.
Det kan vara ett videoklipp på youtube, ett gosedjur eller något annat som förknippas med mig.

Man blir så varm i hjärtat när folk tänker på en.
Älskar en för den knasiga personen som man är ;)

Har så mycket lycka i mitt liv nu och känner mig faktiskt välförtjänt utav den, så livet leker!

(Tack för ********* Pumpkin <3 )

Sov gott mina vänner & ovänner,
nu är detta inlägget slut, likaså min energi :)

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards