moibonita

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

LAST DAY OF NOVEMBER'

Av Nadine - 1 december 2012 01:18

Efter en slitsam dag på bygget ;) så möttes jag utav min favoriträtt på spisen, köttfärssås!
Denna gången med fullkornsskruvar & wokgrönsaker!
Riktigt jäkla gott, min man lagar god mat han ;)

En annan sak som var riktigt jäkla gött idag var att den första snön kom.
Trettionde november föll snöflingorna ner på marken.
Lucifer verkade också gilla snön när han satt i fönstret och nyfiket kollade ut på de vita tussarna som yrade omkring utanför. Så söt han var när han satt och kollade upp och ner, hit & dit efter de små tussarna ;)

Runt sju tiden så kom Mari över med lilla M. Vi skumkollade på xfactor, åt lite gott & pärlade.
Har lockat in henne på samma spår ;)
Vi gjorde ett armband till varandra, utan att kolla på varandras satt vi där hemlighetsfulla och fnissade :)

Mitt som M gjorde till mig är turkost, frostade pärlor, silverdetaljer och massa glänsande små saker.
Det blev jättefint! Tack hjärtat :)

Pärlade även ihop ett armband till mig, lila/svart med en berlock där det står
I LOVE MY CAT!
Och det gör jag ju sååå himla mycket :) berlockerna hittar ni på Pagoni.se

Har haft en riktig toppenkväll!
Fått prata med min älskade mamma, bjuda över henne på middag imorgon/idag ;) mysigt!
Fått bebismysa och sjunga barnvisor för Lilla M, skratta tonvis med Mari, googlat runt på vansinnigt roliga klipp ;) haha <3

Just nu har jag min lurviga katt bredvid mig i sängen, så nu säger vi godnatt!

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards