moibonita

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nadine - 26 augusti 2012 17:47

Hittade dessa glammiga servettringarna inne på Tingeling i Trb igår när jag och Mamma var nere på marknaden.
29;- styck!!!
Vackra ting behöver inte kosta mycket!

Nu ska jag bara bli frisk efter gårdagens hemfärd i ösregnet sen ska jag använda dessa flitigt :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 26 augusti 2012 02:07

Efter en låååååång sovmorgon, lite mindre huvudvärk och lite snabb fix cyklade jag ner mot centrum för att möta upp min Mammi.

Vi kollade runt i lite butiker och strosade runt bland gatorna som just nu fylls utav knallar, matvagnar och annat skoj.
Mamma bjöd på en super god sockrad munk och det är ju omöjligt att inte slicka sig runt munnen när man äter en munk. Men ändå varje gång så försöker man ju att klara av det :) omöjligt!!! Jag trillar dit vaaaarje gång ;) haha :)

Vi sprang in i min syster m familj och min yngsta systerdotter N har sedan någon vecka tillbaka lärt sig att gå.
Min pyttelilla guddotter är inte så pytteliten längre ;) stor flicka som tar bestämda steg framåt och skrattar av glädje när man applåderar och säger att hon är duktig. Värmer mitt lilla <3
Hon är så himla lik storasyster T.
Änglabarn <3

Hjärtat kom och mötte upp oss efter sin match och vi gick till Casablanca (pizzeria här i trb) sen kom Mari, hennes kille & Lilla M och gjorde oss sällskap :) mys mys mys!!
Blev Hawaii pizza för min del.
Åttiosex j*vla kronor kostade den!!
Helt galet så dyrt för en bit bröd med ost & skinka på!! Så himla god var den ju inte så att den var värd det!

Efter en massa pussande & kramande cyklade mamma hemåt och vi gick till hemmakväll för att köpa godis, wiiie ;)

Lyckan blev dock kort då vi möts av åska, muller & ösregn när vi går ut ifrån H.K Blev att cykla snabbt hem, brottas med ett par dyngblöta jeans på hallgolvet, torka golven efter våta fotspår, ta på sig mysleggings, lägga sig i soffan och mysa till ösregnet utanför.

Trean visade American Pie 2 och jag var för trött för att sätta igång en film så den fick duga ;)

Just nu ligger jag i sängen bredvid min varma sovande älskling och kämpar med att hålla ögonen öppna. Är så trött nu så jag tror att jag sätter igång spotify (Melissa Horn) nu och lägger mitt tättintill min underbara <3

Nattinatt på er!!

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 25 augusti 2012 13:55

Det blev en lyckad kväll igår med grillat, massvis med skratt och utgång på det!

Kom nog inte i säng förrän klockan fyra på natten. Och även fast jag har fått många timmars sömn så hade jag nog kunnat ligga kvar i soffan hela dagen.

Suck!, jag börjar bli för gammal för det här! ;)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 25 augusti 2012 00:06

Öltältet eller kräm nattclub?

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 24 augusti 2012 16:35

Hur kunde detta hända?

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 24 augusti 2012 14:19

Blev lite shopping igår ;)

Har letat runt i de flesta skoaffärerna efter ett par enkla svarta ballerinaskor men har haft oturen med mig.
Kan kanske bero på att sommaren går mot sitt slut och höst nyheterna är på väg in, va vet jag? ;)

Iallafall så hittade jag ett par inne på HM, inte världens bästa kvalité men de får duga :D
De passar perfekt ihop med mina nya svarta byxor från Gina T. som jag ska ha på mig ikväll på en väns inflyttningsfest!

Det blev en ny bh, hårprodukter och lite smink :)

'Light up the darkness'-


Av Nadine - 23 augusti 2012 19:57

Snygga smycken från style by Tyra idag igen. Jag är svag för kors!!! <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 23 augusti 2012 19:54

Sitter i bilen på väg in till malmöfestivalen med älsklingen för att se Timbuktu !!!!
Kommer bli sånt jävla tryck nere vid stora scenen, det kommer bli kaos när han sjunger; resten av ditt liv!!!
Längtar!!!

Blir att hitta svågern först som redan är där någonstans i vimlet ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards