moibonita

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Nadine - 31 augusti 2012 22:09

Duktig tjej som just tackat nej till vienetta glasstårta och tog ett äpple istället. Yeahhh!!!

Det är inte svårt att tacka nej till crap när man både ser resultatet på vågen och i spegeln,. Så j*vla gött!!

Här är iallafall mina mått, alla utom min rumpa. Thats a secret folks ;)
Är nöjd med min rumpa som den är, inget som ska bli mindre :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 31 augusti 2012 16:18

FREEEEDAG!!!!!

Fjärde dagen på min detoxdiet och jag känner mig stolt!!
Trots allt sockersug så har jag inte ens tänkt tanken att ta en bit. Inte ens en liten, pytteliten bit.
Men ni kan tro att det driver en smått till vansinne när ens sambo sitter bredvid en och äter choklad!!
Och doften av ljus choklad gör en svag i benen men då går jag och tar ett äpple istället, med naturligt fruktsocker. Inga tillsatser, inga ean ämne och inget farligt sötningsmedel som är cancerframkallande, bara rena produkter. Hallelujah på den ;)

Nu när jag går på min detoxkur så är det några som undrar vad jag äter och inte äter så här är mina does and dont.

Jag äter:
Kyckling
Tonfisk
Lax
Makrill
Kalkon
Keso
Ägg
Kesella
A-fil naturell med kanel
Pumpakärnor
Frukt
Mycket grönsaker
Vatten vatten vatten
Min detox,12ml blandat med 1,5 l H2O

Jag äter inga kolhydrater, dvs ingen pasta, potatis, ris.
Heller inget bröd, knäckebröd, flingor, müsli mm
Inget godis/choklad/chips/kakor/läsk mm
Inget friterat/färdig lagat/take away mm

Bara ren mat, inga tillsatser, inget onyttigt bara massa god mat som hjälper kroppen att rensa ut alla gifter som kroppen samlat på sig.

Råder alla att göra denna kuren fyra gånger om året, en med varje årstid så gör du din kropp en stor tjänst :)

Är det något ni undrar, så bara fråga på ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards