moibonita

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Nadine - 12 augusti 2012 18:57

Låter dessa bilderna tala för hur underbart jag har det just nu och vad som händer lite senare ikväll!

Visst är min älskade Mari vacker med sin stora gravid mage? Nu är det inte långt kvar tills vi får träffa den lilla bebisen inuti <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 12 augusti 2012 10:58

Klocka; 10:51 en varm söndag
Status; äter nutella mackor
Location; på jobb :) pass 7/7 denna veckan! Äntligen fri imorgon :)

Sitter just nu & äter frukost på jobb, inte det nyttigaste men typ det godaste ;) mitt pass slutar kl 15.00 och sen ska jag & hjärtat måla uppe hos honom.
Blir nog bara vardagsrummet för kl 20,00 kommer min girl next door med sambo över och spelar Bingolotto hos oss :D säsongspremiär ikväll på fyran, kl 20,00-21,00

Hade varit himla skoj att kryssa fram en vinst, vi är ju fyra som ska spela då nån av oss borde ju vinna ;)
Tog mitt favorit nr, 8. En åtta står för evighet, och poetisk som jag är så älskar jag ju bara det ;)

Vi får se vem som kammar hem storvinsten ikväll ;)

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards