moibonita

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Nadine - 14 augusti 2012 18:35

Igår den 13 augusti följde jag med Mari till ett besök hos barnmorskan här i stan. Hörde lilla M:s hjärtljud för första gången, svårt att beskriva hur vackert det var. Svårt att förstå att inuti Maris mage finns en liten bebis som snart kommer att bli en stor del i mitt liv. Jag längtar tills jag får hålla henne & pussa på hennes panna och berätta att hon är lyckligt lottad :)

Efter lite små shopping så gick vi in på kina restaurangen & åt buffé. 75;-
Grytor, kycklingspett, nudlar, ris & annat friterat fanns att välja på ;)
Jag körde frukost & lunch i ett, slarvat med första målet igen & Mari åt för två så det var väl spenderade pengar ;)

Vi satt nog där i två timmar och pratade om allt som cirkulerade runt i våra huvuden, barnvagnar, söta pensionärer, gamla minnen & så mycket mycket mer.

En riktig toppen dag och ännu hade dagen inte tagit slut <3

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards