moibonita

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Nadine - 11 augusti 2012 23:47

Efter att både ha jobbat, handlat mat & fixat tvätten parkerar jag nu min stora rumpa i min rosa stora soffa och myser ner med film, chips, glass, choklad & katten bredvid mig.

Var på Ica innan och hittade en sak i frysdisken som fick mitt hjärta att slå ett extra slag. OREO GLASS!!
Hörde änglarna i himlen sjunga hallelujah för mig ;)

Och om någon har missar det så är jag upp över öronen förtjust i allt som har med OREO att göra! Så det gjorde min dag ännu bättre kan man säga ;)

Pojkvännen drog in till stan med grabbarna så jag köpte hem lite gott och tänkte ha myskväll med Lucifer <3

Nu börjar filmen, Dear John, hörs mina vänner :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 11 augusti 2012 11:06

Så himla nöjd med mina nya kläder!
Byxorna har jag letat efter överallt men har varit slutsålda överallt. Fick tips om att de fanns på hemsidan nu av en tjekompis så det var snabbt in och klicka hem dom.
Dom är så himla smickrande på och jag älskar passformen, dragkedjorna, designen ja allt ;)
Så värt 599;-

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards