moibonita

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Nadine - 15 augusti 2012 15:40

Oj oj ojjjjjjjjj va vi fyndar idag!!!
Handlat massvis med smink, inredningsprylar & en liten krya på dig present till min man som opererade handleden igår. :D

Solen steker på & just nu svalkar vu oss under ett parasoll med varsin china box och snaffsar i oss ;)

Lifes Good :)

Nu åker vi till Ikea & mediamarkt,
hörs :)

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 15 augusti 2012 09:40

Äntligen onsdag!!!!
Jag är ledig från jobb, solen skiner, heldag med Tusse i Malmö :D

Låter som en perfekt dag ;)
Om jag bara kunde bli av med min klädångest och ta på mig första bästa. Men istället blir det såhär varje gång, varje dag :/

Denna ser jag lite blek i, denna matchar inte skorna, denna visar magen för mycket, denna ät för varm, denna är för kort & denna är för uppklädd!!!

Det blir ett under om jag har kläder på mig kl 10,25 när vi ska ta bussen.
Åh va jag har bråttom nuuuu,.

Hörs mera senare <3

'Light up the darkness'-

Av Nadine - 15 augusti 2012 09:18

Efter en helt underbar dag med Mari så körde älsklingen & jag ner till Smygehamn och köpte glass.
Där är himla vackert, glasskiosken som både serverar varmrätter & efterrätter ligger intill hamnen.
Bjöd hjärtat på en strut med tre kulor och ännu fanns det plats i min lilla mage för en likadan.
Men oj va det var svårt att välja sorter!!! Där fanns över tjugo olika att välja mellan men blev tillslut dessa tre; daim, pecan nöt & blåbär.
Hjärtat valde blåbär, melon & cheesecake :D

Dit kommer vi absolut att åka igen :)

Väl hemma igen så blev det lite målande & soffmys med film!

'Light up the darkness'-

Ovido - Quiz & Flashcards