moibonita

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

DETOX FOOD!

Av Nadine - 31 augusti 2012 16:18

FREEEEDAG!!!!!

Fjärde dagen på min detoxdiet och jag känner mig stolt!!
Trots allt sockersug så har jag inte ens tänkt tanken att ta en bit. Inte ens en liten, pytteliten bit.
Men ni kan tro att det driver en smått till vansinne när ens sambo sitter bredvid en och äter choklad!!
Och doften av ljus choklad gör en svag i benen men då går jag och tar ett äpple istället, med naturligt fruktsocker. Inga tillsatser, inga ean ämne och inget farligt sötningsmedel som är cancerframkallande, bara rena produkter. Hallelujah på den ;)

Nu när jag går på min detoxkur så är det några som undrar vad jag äter och inte äter så här är mina does and dont.

Jag äter:
Kyckling
Tonfisk
Lax
Makrill
Kalkon
Keso
Ägg
Kesella
A-fil naturell med kanel
Pumpakärnor
Frukt
Mycket grönsaker
Vatten vatten vatten
Min detox,12ml blandat med 1,5 l H2O

Jag äter inga kolhydrater, dvs ingen pasta, potatis, ris.
Heller inget bröd, knäckebröd, flingor, müsli mm
Inget godis/choklad/chips/kakor/läsk mm
Inget friterat/färdig lagat/take away mm

Bara ren mat, inga tillsatser, inget onyttigt bara massa god mat som hjälper kroppen att rensa ut alla gifter som kroppen samlat på sig.

Råder alla att göra denna kuren fyra gånger om året, en med varje årstid så gör du din kropp en stor tjänst :)

Är det något ni undrar, så bara fråga på ;)

'Light up the darkness'-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards