moibonita

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

HAPPY B-DAY BOO <3

Av Nadine - 30 augusti 2012 00:44

Godnatt säger jag efter en helt lyckad dag & födelsedagsfirande för min älskling!!

Tidigt imorse steg jag upp för att cykla iväg och köpa nybakade bullar på ett bageri samt en prinsessbakelse och en mandeltårtbit. Hade ju en ledig dag från jobb så jag hade all tid i världen att uppvakta min älskade idag :)

Överraskade en lite sömnig A med lite skönsång, nybakat & ett stort paket på frukostbordet.
Han steg upp med ett leende och tyckte nog att det va en härlig start på dagen.
Jag fick nöja mig med filmjölk med blåbär och pumpakärnor i. Detox dag två :)

Eftersom jag valt att inte lägga ut bilder på de flesta i min omgivning så kommer jag inte heller berätta vad som finns i paketet som han fick av mig. Ni förstår säkert. :)
Kan dock säga att den är ifrån mediamarkt och att han blev himla glad :D

Innan A begav sig till jobb så bjöd jag honom på middag nere på tre lyktor, mm mmm mmmm säger jag bara!!!
Fläsknoisetter, klyftpotatis & bea.
Blev lite fusk med potatisen men åh andra sidan gjorde det nog inte så mycket. Köpte ju ingen bakelse till mig, så det är ju plus i kanten ;)

Efter hjärtat åkt iväg till jobb cyklade jag iväg till citygross och handlade.
Massvis med mat, går knappt att stänga kylen & frysen ska vi inte snacka om ;)
Blev mycket kött,fisk,grönsaker,ägg och frukt nu när man detoxar.

Cyklade och hälsade på min syster & mamma sedan. Blev massa bus med min yngsta systerdotter N.
Lite mer än ett år och bara går & går, hon är snabb den lilla damen ;)

Jisses va vi har skrattat idag, hon är så himla go när hon tar upp en grej, och säger waaoow och sen skrattar hon.
Mitt hjärta smälter och jag vill bara pussa hennes fina kinder och rymma iväg med henne. Eller iaf låna henne en timme eller två ;)

Tack min älskade syster för "du vet vad" ;) blev riktigt glad, du är en ängel!

Tiden går snabbt när man har roligt så det blev att pussa hejdå till mina älskade därhemma i hus nr tolv.

Cyklade hem till katten och lagade middag, riktigt gott!
Det kan jag äta varje dag!!
Chicken drumsticks med grönsallad och kall sås.

Efter någon timme kom A hem och då blev det filmtajm med bakelse till honom och ett äpple för min del.
Jag klagar inte, äpplet var jääääätte gott!! ;)

Tror nog att han fick en bra födelsedag trots att han jobbade kväll ;)

'Light up the darkness'-



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadine - 1 februari 2013 23:30

Känns så tråkigt att behöva skriva det här men jag känner att jag måste.. Det har hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv nu att både hjärna & hjärta snart exploderar.. Så jag vill bara försvinna för ett tag.. Vill bara vara ifred och ta ...

Av Nadine - 31 januari 2013 17:40

Vi hoppade öppna förskolan och satsade på en lång tretimmarsrunda i blåsten med Lilla M nerbäddad i vagnen. Fixade lite småärende och fyllde våra magar utav kinamat och apelsinsaft ;) En väldigt mysig dag tillsammans med mina två M ...

Av Nadine - 31 januari 2013 12:53

Knappt sovit inatt,.. Förstår inte alls vad som händer just nu, det gör bara ont... 'Light up the darkness'- ...

Av Nadine - 31 januari 2013 00:12

Så otroligt mycket kärlek som rymmer i en liten hårboll på fyra kilo. Min vackra lilla katt ...

Av Nadine - 30 januari 2013 21:16

Idag har jag & mina granntjejer myst i pyjamas och kollat på Disney junior. Jag visade Mari en bild på en håruppsättning och frågade om hon kunde göra den på mig,. Det blev riktigt fint, kolla själv ;) Imorgon ska vi till öppna förskolan oc...

Ovido - Quiz & Flashcards