moibonita

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Nadine - 25 juli 2012 16:35

Ååhh Åhhhh Åhhhh!!!!
Stranden, stekande sol, vågornas ljud och fina människor bredvid en att dela denna dagen med!!

Sa jag att jag tog mitt premiär dopp i Sverige idag? Jodå! Första gången detta året, helt galet! Man märker ju verkligen var man har varit denna sommaren, PÅ JOBBET ;)

Vi hämtade upp min systerdotter vid 13 tiden och körde sedan ner till kämpinge stranden där vi nu ligger.
Har redan hunnit äta både lunch & fika, bada en gång och snart ska vi handla glass.

Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och gå och handla glass innan jag smälter i denna värmen ;)

-Light up the darkness-'



Av Nadine - 25 juli 2012 02:07

Dags att sova i min 120 säng bredvid mitt hjärta <3 Här kommer lite bilder ifrån dagen..
Blir ett längre inlägg imorgon när min systerdotter kommer och spenderar natten hos oss för första gången. <3 Har längtat hela veckan efter henne och ju snabbare jag somnar desto snabbare är det morgon och dags att hämta henne och bege oss till stranden. Så godnatt gott folk :)

-Light up the darkness-'

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards