moibonita

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Nadine - 20 juli 2012 23:29

Oj Oj och Oj vilken intensiv dag jag har haft idag!
Trodde att den mest krävande delen skulle va att stiga upp 6.45 för att sedan sätta fötterna på jobb och sälja mjölk och flingor till de hungriga invånarna i denna lilla staden. Hade fullt upp hela tiden och vipps så var klockan 14,00 och det var dags att slänga in handduken- iallafall kläderna- och cykla hemåt.


En utav mina gamla klasskamrater från gymnasiet kom in och handlade. Vi kan kalla denna personen för X.
Jag och X var långt ifrån vänner, vi hade våra gräl och jag var aldrig den som var tyst om någon försökte trycka ner mig.
Jag var en typisk lill gammal sextonåring från Höllviken och tänkte fan inte ta någon skit från en avundsjuk Trelleborgare, helvete heller.! Otroligt barnsligt beteende, men varken jag eller X visste bättre..

Iallafall så minns jag det så tydligt att när denna personen fick reda på att jag var tillsammans med min nuvarande pojkvän A (som då gick sista året på gymnasiet & jag i första) så var dennes kommentar att;
Det kommer aldrig att hålla, han kommer bara att ligga med dig och sedan dra......
Och vad svarar man på det? Kanske något i stil med att; WATCH ME BITCH, kanske inte så jag sa det, men det var vad jag menade. Ingen ska tro sig veta något om mitt privatliv, det angår ingen annan.
Det blev lite kallt små prat eftersom kassan givetvis bestämde sig för att seeeega lite extra med mynt återbetalningen.
X frågade mig om jag bodde i stan, berättade att jag bodde tillsammans med A fem minuter härifrån.
X sa, Är ni fortfarande tillsammans? - med en väldigt chockad blick stirrade in i mina ögon och väntade på att jag skulle svara.
-Jodå, sa jag och log. I januari har vi varit tillsammans i 10 år.
Tänkte för mig själv det X sa för så många år sedan, ligga och sedan dra. Lite skrattretande faktiskt..
Då antar jag att jag är väldigt bra i sängen för han finns fortfarande vid min sida dag som natt. ;) skämt åsido!

Det blev inte så mycket mer sagt sen. X gick och jag skrattade för mig själv.
Så är det mina vänner, TRUE LOVE LASTS FOREVER <3



 

Mamma var och hälsade på och jag bjöd på min super goda goda kyckling wokgryta med kokosmjölk och heta kryddor.
Älskar när Mamma kommer och hälsar på <3

     


Det blev en massa skratt och skoj, jag har en väldigt nära relation med min mamma så när hon är i närheten så känns allt lite bättre. Vi bestämde lite planer om våran tripp till Lund imorgon. Lite shopping och fika på Mormors Bageri, min systerdotter Tindra ska också följa med. Kommer att bli en lördag sen att glömma!

Imogon kommer ÄNTLIGEN min älskling hem igen efter att ha dömt fotboll i Gothia Cup. Ska pussa och krama honom så länge jag kan <3

Ska mysa ner i soffan nu med detta goda och zappa lite innan jag blir alltför trötter.

  MMM MMM MMMM säger jag från djupet av min mage, fast läsken hade jag kunnat vara utan, gillar egentligen inte kolsyra så jag vet inte varför jag ens köpte den (?) Det va ett sånt blond-moment när man inte tänker ;) Får se hur mycket jag orkar för ögonen börjar ge med sig nu känner jag.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards